Terkotanie pedału sprzęgła
Zwiń
X
-
Jakieś wieści w temacie? Co jest tego przyczyną? U mnie na luzie terkocze (jakiś wibracji dostaje chyba od skrzyni biegów bo czuje na gałce), jak wyłącze klime to przestaje. Po włączeniu zwou terkocze. Jak wcisne sprzegło to przestaje ....
-
-
Zamieszczone przez baasior Zobacz wpisNajgorzej że nie ma żadnej alternatywy, bo te sprzęgła robi tylko Sachs a w Luku jest też Sachs bo sprawdzałem
Zostaw komentarz:
-
-
Najgorzej że nie ma żadnej alternatywy, bo te sprzęgła robi tylko Sachs a w Luku jest też Sachs bo sprawdzałem
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez luker Zobacz wpisNa bank od tarczy sprzęła bo tych tematów przerabiałem trochę a ze skrzyniami niema żadnych usterek pytanie dlaczego skoro tarcza nowa ja usiebie też wymieniałem na ten objaw i 3 lata po wymianie i wszystko oki a auto masz na gwarancj? jeśli tak to czemu doradca zajmujący się autem nie napisze zgłoszenia do producenta że usterka nie ustąpiła po wymianie sprzęgła 2 raz
Zostaw komentarz:
-
-
Na bank od tarczy sprzęła bo tych tematów przerabiałem trochę a ze skrzyniami niema żadnych usterek pytanie dlaczego skoro tarcza nowa ja usiebie też wymieniałem na ten objaw i 3 lata po wymianie i wszystko oki a auto masz na gwarancj? jeśli tak to czemu doradca zajmujący się autem nie napisze zgłoszenia do producenta że usterka nie ustąpiła po wymianie sprzęgła 2 raz
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez luker Zobacz wpistego niewiem co ci terkocze nie jestem wróżką w tych silniku tylko sprzęgło powoduje terkotanie skrzyni przez niewłaściwe tłumiki drgań na tarczy i w wibracje wpadają wałki w skrzyni
opisz mi twój problem może rozmawiamy o czym innym
- wysprzeglik
-pompa sprzrgla
-sprzęgło z łożyskiem i dociskiem
pojezdzilem dwa dni na ciszy i znów terkotanie.
Wrzucine drugie sprzęgło - dzien ciszy i znow terkotanie. Uważasz ze to moze byc cos innego ? Nie sadze skoro od wciskania sprzęgła to cichnie ?;>
Zostaw komentarz:
-
-
tego niewiem co ci terkocze nie jestem wróżką w tych silniku tylko sprzęgło powoduje terkotanie skrzyni przez niewłaściwe tłumiki drgań na tarczy i w wibracje wpadają wałki w skrzyni
opisz mi twój problem może rozmawiamy o czym innym
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez luker Zobacz wpisniemamy poprawek bo nie terkoczą a możesz sobie kupić z zamennika i też nie terkoczą
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez luker Zobacz wpisnie wiem skąd masz takie info że to bzdura sam posiadam 1.4 tsi i wymieniałem na gwarancj prazejechałem na tm sprzęgle 30 tyś i jest oki pozatym pracuje w aso
Zostaw komentarz:
-
-
nie wiem skąd masz takie info że to bzdura sam posiadam 1.4 tsi i wymieniałem na gwarancj prazejechałem na tm sprzęgle 30 tyś i jest oki pozatym pracuje w aso
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez luker Zobacz wpisniemamy poprawek bo nie terkoczą a możesz sobie kupić z zamennika i też nie terkoczą
Zostaw komentarz:
-
-
Teraz jaką mam mieć pewność, że wydam kolejne ponad 2000tys. i nie będzie terkotać... szlag mnie z tym trafia, tym bardziej chciałem go trochę podkręcić i ze względu na to sprzęgło się wstrzymuję bo nie wiem czy się rozleci czy nie...
Zostaw komentarz:
-
-
niemamy poprawek bo nie terkoczą a możesz sobie kupić z zamennika i też nie terkoczą
Zostaw komentarz:
-
-
luker Jak zakładacie ludziom nowe sprzęgła ori, to dużo macie potem poprawek, bo nowe też terkoczą? Myślę o tych wersjach 1,4/ 1.5 tsi
Zostaw komentarz:
-
-
Tak na pierwszy montaż robi Sachs. Na prawdę strach cokolwiek robić żeby nie utopić kasy.
Zostaw komentarz:
-
-
Tylko zastanawia mnie, co dostanę, kiedy kupię ori? Bo przecież dla nich też pewnie robi sachs. Jest to droższe rozwiązanie, bo najtaniej zestaw sprzęgła z łożyskiem mogłem kupić za 1800 zł, ale może w obecnej sytuacji daje to większe prawdopodobieństwo sukcesu. Dobrze by było mieć jakąś opinię kogoś pracującego w ASO, ile mają poprawek przy wymianie sprzęgła.
Zostaw komentarz:
-
-
Bo numery org się zmieniają, ale tak jak piszesz każdy z nr OE zamienia się na sachsa 3000 970 074 lub Luka 623361600. I tak na prawdę kupując nie wiesz czy zaszły jakieś zmiany, czy jest to stare zwalone sprzęgło czy może już poprawione. Jednym słowem do dupy
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez baasior Zobacz wpisJa pracuję w częściach, w każdym sprzęgle Luk-a jest SachsI tu jest problem bo nie ma alternatywy żadnej. Swoją drogą jak ktoś jest z okolic Chorzowa, Bytomia to zapraszam. Na powołanie się na forum zrobię dobre ceny. A ciekawe jak te nowe tsi 1.5 czy tam też występuje problem.
Zostaw komentarz:
-
-
Ja pracuję w częściach, w każdym sprzęgle Luk-a jest SachsI tu jest problem bo nie ma alternatywy żadnej. Swoją drogą jak ktoś jest z okolic Chorzowa, Bytomia to zapraszam. Na powołanie się na forum zrobię dobre ceny. A ciekawe jak te nowe tsi 1.5 czy tam też występuje problem.
Zostaw komentarz:
-
-
Kumaty, NAPRAWDĘ kumaty mech z salonu Skody twierdzi, że tak naprawdę do dzisiaj nic nie zostało poprawione!!! także wymiana to loteria i fart jak już pisałem wcześniej. Pojechałem do sklepu z org częściami - podobno naprawdę oryginalne (pewnie i tak Chinole w pudełkach ale załóżmy, że oryginalne- sklep z długą renomą ze 20 lat na rynku) - po rabatach i znajomościach kupiłem kompletne sprzęgło LUK za 1000zł. U znajomego skrzyniarza - bo tam robiłem sprzęgło (mam firmę transportową więc już trochę tych napraw u niego było i nigdy żadnej reklamacji) - okazało się, że w pudełku od Luka jest sprzęgło Sachsa. Założyli, wyjechałem, przejechałem już ze 2 tyś km i słyszałem terkotanie 1 raz
. Ale słyszałem
Także Panowie, luz na wieloklinie tarczy jeszcze nie jest tak wielki a sprężynki jeszcze nie dzwonią - także mam fart!!!
Dla przerażonych - z terkotaniem przejechałem łącznie z 50k kilometrów - nic się nie zepsuło, biegi chodziły super. Tarcza, docisk, łożysko okazały się być w idealnym stanie.
Dla wkurwio...ch - ten TTTM - można dać głośniej radio, zmienić auto, mieć fart - podobno u niektórych nie hałasuje albo tego nie słyszą. Dla pocieszenia - mówią, że to nie wina Skody tylko Sachsa. W każdym razie pozdrawiam wkurwio...ch
. Kupiliśmy budżetówkę to teraz mamy
Zostaw komentarz:
-
-
Najgorsze w tym, jest to, że nie wiadomo, czy w końcu zostało to poprawione czy nie. Bo kompletne sprzęgło poza ASO przez długi czas było dostępne jako Sachs. Teraz pokazuje się LUK. Ale jaka to wersja, nie wiadomo. Jak będą pracować, tym bardziej nie wiadomo. Kosztują ok 1100 zł + wymiana. Zapytałem ostatnio w ASO , ile kosztuje sprzęgło (niby z nowej dostawy więc zakładam, że poprawione o ile w ogóle taka operacja była robiona) i cena po jakimś rabacie 1500 zł za sprzęgło + 300 za łożysko (niezłe bo sprzedają osobno). No i wymiana u nich 1200 zł więc razem min. 3000 zł. I chyba tylko wydanie takiej kwoty daje szansę, że w razie problemów będą wymieniać do skutku. Bo wcześniej miałem duże problemy z reklamacją w lokalnym warsztacie. Tak czy siak, to jakiś przekręt, że problem jest znany od ładnych kilku lat i dalej chyba nie do końca wiadomo (albo wcale) jak to definitywnie rozwiązać.
Zostaw komentarz:
-
-
Nawet jak to wada bez awaryjna, to problem przy sprzedaży jest bankowy. Jak wytłumaczyć że to tylko hałas a nie sprzęgło lub skrzynia jest do wymiany) Swoja drogą ogarnał ktoś w końcu to dziadostwo czy nie. W Sensie ze po ewentualnej wymianie, ingerencji i już większej ilości przejechanych km od wymiany się nie pojawiło.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: