Terkotanie pedału sprzęgła

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • grzeg55
    odpowiedział(a)
    Jakieś wieści w temacie? Co jest tego przyczyną? U mnie na luzie terkocze (jakiś wibracji dostaje chyba od skrzyni biegów bo czuje na gałce), jak wyłącze klime to przestaje. Po włączeniu zwou terkocze. Jak wcisne sprzegło to przestaje ....

    Zostaw komentarz:


  • kACe
    odpowiedział(a)
    Nic, cisza póki co...

    Zostaw komentarz:


  • baasior
    odpowiedział(a)
    Jakieś info z ekspertyzy?

    Zostaw komentarz:


  • kACe
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez baasior Zobacz wpis
    Najgorzej że nie ma żadnej alternatywy, bo te sprzęgła robi tylko Sachs a w Luku jest też Sachs bo sprawdzałem
    No ja ciekaw jestem co Sachs odpisze po ekspertyzie bo muszą ja wykonać żeby dać odpowiedź. Ale póki co czekam...

    Zostaw komentarz:


  • baasior
    odpowiedział(a)
    Najgorzej że nie ma żadnej alternatywy, bo te sprzęgła robi tylko Sachs a w Luku jest też Sachs bo sprawdzałem

    Zostaw komentarz:


  • kACe
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez luker Zobacz wpis
    Na bank od tarczy sprzęła bo tych tematów przerabiałem trochę a ze skrzyniami niema żadnych usterek pytanie dlaczego skoro tarcza nowa ja usiebie też wymieniałem na ten objaw i 3 lata po wymianie i wszystko oki a auto masz na gwarancj? jeśli tak to czemu doradca zajmujący się autem nie napisze zgłoszenia do producenta że usterka nie ustąpiła po wymianie sprzęgła 2 raz
    Reklamacja poszła z pierwszym sprzęgłem i czekam na odpowiedź dlaczego się tak dzieje... ale mam drugie wsadzone i to samo. A nie wsadzi mi gość 3 jak nie będzie czystej odpowiedzi z pierwszego. Takie czekanie do usranej śmierci. A piszesz że to od tarczy sprzęgła - wiesz może co z nią nie tak że się tak dzieje wgl ?

    Zostaw komentarz:


  • luker
    odpowiedział(a)
    Na bank od tarczy sprzęła bo tych tematów przerabiałem trochę a ze skrzyniami niema żadnych usterek pytanie dlaczego skoro tarcza nowa ja usiebie też wymieniałem na ten objaw i 3 lata po wymianie i wszystko oki a auto masz na gwarancj? jeśli tak to czemu doradca zajmujący się autem nie napisze zgłoszenia do producenta że usterka nie ustąpiła po wymianie sprzęgła 2 raz

    Zostaw komentarz:


  • kACe
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez luker Zobacz wpis
    tego niewiem co ci terkocze nie jestem wróżką w tych silniku tylko sprzęgło powoduje terkotanie skrzyni przez niewłaściwe tłumiki drgań na tarczy i w wibracje wpadają wałki w skrzyni
    opisz mi twój problem może rozmawiamy o czym innym
    Juz Ci to opisze bo pewnie ma to większość z Nas. Odpalasz auto jestes na luzie slychac z lewego nadkola terkotanie w stylu diesla „kle kle kle”, wciskasz sprzęgło ... następuje cisza - puszczasz znów jest „kle kle kle”. W moim wypadku wymienione zostało:
    - wysprzeglik
    -pompa sprzrgla
    -sprzęgło z łożyskiem i dociskiem
    pojezdzilem dwa dni na ciszy i znów terkotanie.
    Wrzucine drugie sprzęgło - dzien ciszy i znow terkotanie. Uważasz ze to moze byc cos innego ? Nie sadze skoro od wciskania sprzęgła to cichnie ?;>

    Zostaw komentarz:


  • luker
    odpowiedział(a)
    tego niewiem co ci terkocze nie jestem wróżką w tych silniku tylko sprzęgło powoduje terkotanie skrzyni przez niewłaściwe tłumiki drgań na tarczy i w wibracje wpadają wałki w skrzyni
    opisz mi twój problem może rozmawiamy o czym innym

    Zostaw komentarz:


  • baasior
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez luker Zobacz wpis
    niemamy poprawek bo nie terkoczą a możesz sobie kupić z zamennika i też nie terkoczą
    W takim razie co terkocze

    Zostaw komentarz:


  • kACe
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez luker Zobacz wpis
    nie wiem skąd masz takie info że to bzdura sam posiadam 1.4 tsi i wymieniałem na gwarancj prazejechałem na tm sprzęgle 30 tyś i jest oki pozatym pracuje w aso
    Luker, mam wsadzone drugie już sprzęgło z Sachsa, i dalej terkocze. Pierwsze nawet śladów użytkowania nie miało bo po 2 tygodniach mi wymieniali... także sry ale jednak terkoczą. Mój mechanik wysłał to pierwsze do Sachsa na reklamacje ciekaw jestem co odpowiedzą. Gówno wielkie dają na rynku i wiem jak wygląda produkcja rzeczy, jak prototypy się dopieszcza i na nie dmucha a przyjdzie normalna produkcja i lecą buble.

    Zostaw komentarz:


  • luker
    odpowiedział(a)
    nie wiem skąd masz takie info że to bzdura sam posiadam 1.4 tsi i wymieniałem na gwarancj prazejechałem na tm sprzęgle 30 tyś i jest oki pozatym pracuje w aso

    Zostaw komentarz:


  • GrzesWroc
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez luker Zobacz wpis
    niemamy poprawek bo nie terkoczą a możesz sobie kupić z zamennika i też nie terkoczą
    Bzdura do kwadratu!

    Zostaw komentarz:


  • luker
    odpowiedział(a)
    sprzęgło z zamiennika z sacha kupisz za 1tys gdzieś

    Zostaw komentarz:


  • kACe
    odpowiedział(a)
    Teraz jaką mam mieć pewność, że wydam kolejne ponad 2000tys. i nie będzie terkotać... szlag mnie z tym trafia, tym bardziej chciałem go trochę podkręcić i ze względu na to sprzęgło się wstrzymuję bo nie wiem czy się rozleci czy nie...

    Zostaw komentarz:


  • luker
    odpowiedział(a)
    niemamy poprawek bo nie terkoczą a możesz sobie kupić z zamennika i też nie terkoczą

    Zostaw komentarz:


  • MariuszKoz
    odpowiedział(a)
    luker Jak zakładacie ludziom nowe sprzęgła ori, to dużo macie potem poprawek, bo nowe też terkoczą? Myślę o tych wersjach 1,4/ 1.5 tsi

    Zostaw komentarz:


  • baasior
    odpowiedział(a)
    Tak na pierwszy montaż robi Sachs. Na prawdę strach cokolwiek robić żeby nie utopić kasy.

    Zostaw komentarz:


  • MariuszKoz
    odpowiedział(a)
    Tylko zastanawia mnie, co dostanę, kiedy kupię ori? Bo przecież dla nich też pewnie robi sachs. Jest to droższe rozwiązanie, bo najtaniej zestaw sprzęgła z łożyskiem mogłem kupić za 1800 zł, ale może w obecnej sytuacji daje to większe prawdopodobieństwo sukcesu. Dobrze by było mieć jakąś opinię kogoś pracującego w ASO, ile mają poprawek przy wymianie sprzęgła.

    Zostaw komentarz:


  • baasior
    odpowiedział(a)
    Bo numery org się zmieniają, ale tak jak piszesz każdy z nr OE zamienia się na sachsa 3000 970 074 lub Luka 623361600. I tak na prawdę kupując nie wiesz czy zaszły jakieś zmiany, czy jest to stare zwalone sprzęgło czy może już poprawione. Jednym słowem do dupy

    Zostaw komentarz:


  • MariuszKoz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez baasior Zobacz wpis
    Ja pracuję w częściach, w każdym sprzęgle Luk-a jest Sachs I tu jest problem bo nie ma alternatywy żadnej. Swoją drogą jak ktoś jest z okolic Chorzowa, Bytomia to zapraszam. Na powołanie się na forum zrobię dobre ceny. A ciekawe jak te nowe tsi 1.5 czy tam też występuje problem.
    A tam jest inne sprzęgło? Inna sprawa, to jak zapytałem o sprzęgło do mojego, to ASO mi odpowiedziało, że najnowsza wersja sprzęgła ma numer 04E141016H . Nie wiem, jakie jest u mnie włożone oryginalnie, ale jak sprawdzam ten "najnowszy numer", to cały czas jest pokazywany ten sam odpowiednik czyli Sachs 3000 970 074.

    Zostaw komentarz:


  • baasior
    odpowiedział(a)
    Ja pracuję w częściach, w każdym sprzęgle Luk-a jest Sachs I tu jest problem bo nie ma alternatywy żadnej. Swoją drogą jak ktoś jest z okolic Chorzowa, Bytomia to zapraszam. Na powołanie się na forum zrobię dobre ceny. A ciekawe jak te nowe tsi 1.5 czy tam też występuje problem.

    Zostaw komentarz:


  • GrzesWroc
    odpowiedział(a)
    Kumaty, NAPRAWDĘ kumaty mech z salonu Skody twierdzi, że tak naprawdę do dzisiaj nic nie zostało poprawione!!! także wymiana to loteria i fart jak już pisałem wcześniej. Pojechałem do sklepu z org częściami - podobno naprawdę oryginalne (pewnie i tak Chinole w pudełkach ale załóżmy, że oryginalne - sklep z długą renomą ze 20 lat na rynku) - po rabatach i znajomościach kupiłem kompletne sprzęgło LUK za 1000zł. U znajomego skrzyniarza - bo tam robiłem sprzęgło (mam firmę transportową więc już trochę tych napraw u niego było i nigdy żadnej reklamacji) - okazało się, że w pudełku od Luka jest sprzęgło Sachsa. Założyli, wyjechałem, przejechałem już ze 2 tyś km i słyszałem terkotanie 1 raz . Ale słyszałem

    Także Panowie, luz na wieloklinie tarczy jeszcze nie jest tak wielki a sprężynki jeszcze nie dzwonią - także mam fart!!!

    Dla przerażonych - z terkotaniem przejechałem łącznie z 50k kilometrów - nic się nie zepsuło, biegi chodziły super. Tarcza, docisk, łożysko okazały się być w idealnym stanie.
    Dla wkurwio...ch - ten TTTM - można dać głośniej radio, zmienić auto, mieć fart - podobno u niektórych nie hałasuje albo tego nie słyszą. Dla pocieszenia - mówią, że to nie wina Skody tylko Sachsa. W każdym razie pozdrawiam wkurwio...ch . Kupiliśmy budżetówkę to teraz mamy

    Zostaw komentarz:


  • MariuszKoz
    odpowiedział(a)
    Najgorsze w tym, jest to, że nie wiadomo, czy w końcu zostało to poprawione czy nie. Bo kompletne sprzęgło poza ASO przez długi czas było dostępne jako Sachs. Teraz pokazuje się LUK. Ale jaka to wersja, nie wiadomo. Jak będą pracować, tym bardziej nie wiadomo. Kosztują ok 1100 zł + wymiana. Zapytałem ostatnio w ASO , ile kosztuje sprzęgło (niby z nowej dostawy więc zakładam, że poprawione o ile w ogóle taka operacja była robiona) i cena po jakimś rabacie 1500 zł za sprzęgło + 300 za łożysko (niezłe bo sprzedają osobno). No i wymiana u nich 1200 zł więc razem min. 3000 zł. I chyba tylko wydanie takiej kwoty daje szansę, że w razie problemów będą wymieniać do skutku. Bo wcześniej miałem duże problemy z reklamacją w lokalnym warsztacie. Tak czy siak, to jakiś przekręt, że problem jest znany od ładnych kilku lat i dalej chyba nie do końca wiadomo (albo wcale) jak to definitywnie rozwiązać.

    Zostaw komentarz:


  • baasior
    odpowiedział(a)
    Nawet jak to wada bez awaryjna, to problem przy sprzedaży jest bankowy. Jak wytłumaczyć że to tylko hałas a nie sprzęgło lub skrzynia jest do wymiany ) Swoja drogą ogarnał ktoś w końcu to dziadostwo czy nie. W Sensie ze po ewentualnej wymianie, ingerencji i już większej ilości przejechanych km od wymiany się nie pojawiło.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...